söndag 29 september 2013

Fotoutmaning

Idag är jag med i en fotoutmaning hos Edit och jag och Mamma med ambitioner. Jag har varit med ett par gånger tidigare, men så kom bristen på tid emellan......Nu hoppas jag kunna vara med igen. Sånt här är ju så roligt och jätteuppskattat. Tack tjejer!
 
Mitt bidrag till Svart och vitt får bli mina mattor. Kom på häromdagen att det faktiskt inte finns en matta i vårt hus som inte är svart, vit eller svart och vit. I och för sig är jag inte så förvånad för jag är verkligen svart och vit.
 
 Nyinköpt matta till vardagsrummet. Från Rusta för endast 499:-. Finns i tre stl och säljs alltså NU.
 
 
En av två likadana köksmattor från Ellos.
 
 
Sommarens fynd som gjorde altanen på baksidan så mycket mer ombonad. En matta i någon slags bast gissar jag. Har funkat kanonbra med matta utomhus.
 
Nu ska jag kika runt på andras bidrag och vill du göra det samma så gå in hos Maria
 
Trevlig söndag!!
 

6 kommentarer:

  1. Snygga foton på snygga mattor! Härligt att se olika tolkningar av temat!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Tycker också att det blir mer ombonat med mattor på
    altanen, dina var riktigt snygga!
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  3. Vilka snygga mattor! Är så sugen på en svartvit matta just nu men har inte riktigt familjen med mig i det.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jag upptäckte också att oj vad mycket svart och vitt vi har. Jättekul att du hängde på och att du mår bättre.
    Jag ska kolla upp några olika fotosidor som jag tycker är bra och länka dem till dig.
    Sköt nu om dig. stor kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Svart och vitt är ju snyggt

    Kram kajsa

    SvaraRadera